Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с дюзи

    Та от много време имам проблем с дюзата на четвърти цилинтър. По точно пръска повече с отклонение от 3. Смених 5 дюзи, но всяка е с такова отклонение. По мое наблюдение 1-ва и 2-ра дюза тракат и се усеща по силна вибрация от тях. Колата е 147 1.9 jtdm 8v с номер на дюза 0445110 276.
    147 jtdm 120😍

  • #2
    Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщение
    Та от много време имам проблем с дюзата на четвърти цилинтър. По точно пръска повече с отклонение от 3. Смених 5 дюзи, но всяка е с такова отклонение. По мое наблюдение 1-ва и 2-ра дюза тракат и се усеща по силна вибрация от тях. Колата е 147 1.9 jtdm 8v с номер на дюза 0445110 276.
    Здравей колега! След като си сменил пет дюзи и те всичките са били с такова отклонение, значи имаш проблем с този цилиндър. Премерете компресията на цилиндъра за да сте сигурни че не е от нея. Като я задържиш на около 2000 оборота как е корекцията?
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Здравей колега! След като си сменил пет дюзи и те всичките са били с такова отклонение, значи имаш проблем с този цилиндър. Премерете компресията на цилиндъра за да сте сигурни че не е от нея. Като я задържиш на около 2000 оборота как е корекцията?
      Благодаря за отговоря до няколко дена ще я закарам да проверят компресията, но какви може да са симптомите на загуба на компресия?
      147 jtdm 120😍

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщение
        Благодаря за отговоря до няколко дена ще я закарам да проверят компресията, но какви може да са симптомите на загуба на компресия?
        Симптомите зависят от причината за понижената компресия.
        Ако причина са клапани, симптомите са липса на мощност, неравномерна работа на мотора и затруднен студен старт.
        Ако причина са бутала и сегменти, симптомите са сходни + увеличен разход на масло и синкав пушек.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Симптомите зависят от причината за понижената компресия.
          Ако причина са клапани, симптомите са липса на мощност, неравномерна работа на мотора и затруднен студен старт.
          Ако причина са бутала и сегменти, симптомите са сходни + увеличен разход на масло и синкав пушек.
          Подобни симптоми нямам, но зимата един ден антифриза в радиатора беше замръзнал и колата си качваше до 103-4 градуса.
          147 jtdm 120😍

          Comment

          Working...
          X